Klachtenformulier DDN Coaching & Begeleiding

Het team van DDN Coaching & Begeleiding zet zich in om u de best mogelijke begeleiding te bieden. Als u toch niet tevreden bent, kijken we graag samen naar een geschikte oplossing. U kunt uw klacht indienen via het onderstaande klachtenformulier. Onze klachtencommissie neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.

Wat zou je willen dat er gedaan wordt om deze klacht op te lossen?

Klachtenloket Zorg

Hoewel we streven naar een gezamenlijke oplossing voor jouw klacht, kun je deze ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket zal proberen jouw klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze functionaris kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog tot een goede oplossing kunnen komen.

Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer; 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/DeGeschillencommissie