Eenvoudige taal
Eenvoudige taal
Bij DDN Coaching & Begeleiding vinden we het belangrijk dat u zich gehoord en begrepen voelt. We willen dat onze informatie voor iedereen duidelijk is, ongeacht uw achtergrond, opleiding of hoe goed u bent in taal. Daarom maken we onze informatie ook beschikbaar in eenvoudige taal.
Hiervoor werken we samen met een dagbesteding. Zij helpen ons om teksten makkelijker te maken, geven goede tips en denken mee over hoe we u het beste kunnen ondersteunen. Zo zorgen we samen voor duidelijke en begrijpelijke communicatie!
Begeleidingsperiode
Bij DDN Coaching & Begeleiding snappen we dat het spannend kan zijn om hulp te vragen. Misschien voelt u spanning of schaamte, en dat is heel normaal. We willen u geruststellen: bij ons mag u altijd uzelf zijn. We luisteren graag naar u, zonder oordeel.
Het begint met een kennismakingsgesprek
We starten met een gesprek. In dit gesprek nemen we rustig de tijd om te praten over uw situatie, wensen en doelen. Het is een ontspannen moment om u op uw gemak te laten voelen. Samen kijken we wat u nodig heeft en hoe wij u kunnen helpen. Het belangrijkste is dat u zich gehoord en begrepen voelt.
Begeleidingsplan
Bij DDN Coaching & Begeleiding maken we een begeleidingsplan speciaal voor u. Dit plan wordt opgesteld door of samen met uw ambulant begeleider. Hierin leggen we vast hoe we de doelen gaan bereiken tijdens de periode dat u begeleiding krijgt.
Samen zorgen we ervoor dat uw doelen haalbaar zijn en op tijd worden bereikt. We evalueren regelmatig hoe het gaat en passen het plan aan als dat nodig is. Dit plan is de basis van onze samenwerking en geeft u duidelijkheid en richting in uw begeleiding.

Onze folder geschreven in eenvoudige taal vindt u hieronder;